چهارشنبه سوری


چهارشنبه آخر سال برهمه مبارک باد


گرمی من ازتو شدسرخی تو از آتش


یک رسم قدیمی باز ازنسل همان آرش


دنیای دورنگی هاامروز کبوتر شد


عمرش به سرآمدبازآن لحظه آخرشد


امسال گذشت اماایکاش که رهاباشیم


ازهرچه که غم باشد امروز جداباشیم


پ م

انسان کامل :



انسان کامل :



_ راست گو هستند


_ امانت دار ند


 _  تسلیم کامل در برابر خدای متعال می باشند 


_ در مقابل خدا  هیچ مقاومتی از خودشان ندارند


_  نماز را با خضوع وخشوع  انجام می دهند


_ در نماز بیشتر استغفار می کنند 


_ هم گام با ائمه حرکت می کنند ، از آنها جلوتر نمی افتند


_  موارد فوق تعدادی  از صفات  شیعه نیز می باشد





به قـــولِ مارتین


به قـــولِ مارتین لوتر کینگ،

 

گرفتن آزادی از مردمی که نمیخواهند برده بمانند,سخت است اما دادن



آزادی به مردمی که میخواهند برده بمانند سخت تر است...!

فاحشه

فاحشه



فاحشه را خدا فاحشه نکرد؛


آنان که در شهر نان قسمت می کردند،


او را لنگ نان گذاشته اند،


تا هر زمان که خود لنگ هم آغوشی ماندند،


او را به تکه نانی بخرند .


یادمان باشد

یادمان باشد که :....


یادمان باشد که : هر روز باید دل کندن از زندگی را تمرین کرد.

یادمان باشد که : زخم  نیست آنچه درد می آورد ، عفونت است

یادمان باشد که : دست به کاری نزنیم که نتوانیم آنرا برای دیگران تعریف کنیم

یادمان باشد که : آنها که دوستشان می داریم ، می توانند دوستمان نداشته باشند
 
یادمان باشد که : لزومی ندارد همانقدر که تو برای من عزیزی ، من هم  برایت عزیز باشم

یادمان باشد که : محبتی که به دیگری می کنم ارضای نیاز به نمایش گذاشتن مهر خودم نباشد .

یادمان باشد که : برای دیدن باید نگاه کرد .

یادمان باشد که : دلخوشی ها هیچکدام ماندگار نیستن