مسمار


دیوار هم  شاعرانه  برات گریه  میکند


حیدرچه عاشقانه به پات گریه میکند


مسماروسنگَ نه!! چوب های خیزران


دارد   تمامی   کاءنات  گریه   میکند


  1. سْمَار 
    ج مَسَامیر [ سمر ]: میخ ، میخچه پا که بعلت تنگى کفش ایجاد مى شود .
  2. مسمار 
    نوعی میخ که از وسط پهن شده بیاشد , میخ زیرپهن , میخ کوب کردن , بامیخ کوبیدن , ناخن , سم , چنگال , چنگ , میخ , میخ سرپهن , گل میخ , با میخ کوبیدن , با میخ الصاق کردن , بدام انداختن , قاپیدن , زدن , کوبیدن , گرفتن , پرچ کردن , پر چین کردن , بامیخ پرچ محکم کردن , بهم میخ زدن , محکم کردن , میخ سرپهن کوچک , پونز , رویه , مشی , خوراک , میخ زدن , پونز زدن , ضمیمه کردن
  3. مسمار رییسی: 
    میله بازی بولینگ , شخص مهم در میان یکدسته

انسان های خوب




هیچ وقت هیچ کس رادرزندگی تان سرزنش نکنید!


انسان های خوب باعث شادی اند،                          


انسان های بدباعث تجربه اند،

                                 

بدترین انسان هابه مادرس می دهند، 

                              

بهترین انسان هابرایمان خاطرات خوب برجای می گذارند.

بهار دکتر الهی قمشه ای



بهار از نظر استاد الهی قمشه ای 




به لینک زیر مراجعه فرمایید


http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=150314&musicID=102970




شیشه ای میشکند




شیشه ای میشکند

یک نفر میپرسد

که چرا

شیشه شکست؟

یک نفر میگوید:

شاید این رفع بلاست

دیگری میپرسد

شیشه پنجره را باد شکست؟

دل من سخت شکست

هیچ کس هیچ نگفت

غصه ام را نشنید

از خودم میپرسم"

ارزش قلب من از شیشه پنجره هم کمتر بود.

خدایا

خدایا

من را که آفریدی گارانتی هم داشتم؟؟؟

*دلم دیگر کار نمیکند...*