تا که چشمم باز شد دیدم که یارم رفته است




تا که چشمم باز شد دیدم که یارم رفته است 
میهمانی شد به پایان و نگارم رفته است

با گل این باغ تازه انس پیدا کرده ام 
گرم گل بودم که دیدم گلگسارم رفته است


 
ادامه مطلب ...

خدا در همین نزدکیهاست









خدا در همین نزدکیهاست

برخورد ما تصادفی نیست















ای عشق من ...

دنیا ، دنیای ریاضیات است!!!


وقتی عشق را تقسیم کردند ؛ تو خارج ِ قسمت من شدی!



فضیلت ماه مبارک رمضان

   فضیلت ماه مبارک رمضان

 

پیامبر اکرم(ص) مى‏فرماید: «ماه رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان، ماه امت من است،هر کس همه این ماه را روزه بگیرد بر خدا واجب است که همه گناهانش را ببخشد، بقیه عمرش را تضمین کند و او را از تشنگى و عطش دردناک روز قیامت امان دهد.» 

ادامه مطلب ...

رمضان




   رمضان با رمضان می آید

   شادی و غم توائمان  می آید

   شادی ما  ز اطاعت از اوست

   غم ما زدوری دخت رمضان می آید

   شاید این بار جوابی به سلامم بدهد

   شوقم از شوکت شوق رمضان می آید



م پ